2011. augusztus 3., szerda

4. rész


Sziasztok. Meghoztam az új részt. Arra szeretnélek titeket kérni,hogy írjátok le a véleményeteket a részről,mindegy hogy jó vagy rossz. Szeretném tudni,hogy ti mit gondoltok róla. Köszönöm.:) 
Amint láthatjátok kitettem egy új szavazást oldalt,pár napig kint lesz,tudtok szavazni.

 Még ott voltam egy kis ideig, aztán 4 körül hazamentem. Lefürödtem aztán kerestem valami normális ruhát. Nagy nehezen megtaláltam az igazit egy fekete pántos ruhát,hozzá illő fekete magassarkúval,egy laza smink,hajvasi és kész.  Kerestem egy kis táskát,telefon,pénztárca,zsepi és indulás. Hívtam egy taxit és elindultam a bulira…

Mikor odaértem Cris házához már elég sok autó parkolt a közelben. Odamentem az ajtóhoz és bekopogtam.

- Sziia kislány. Gyere be. –invitált be Cris
- Szia Cris. Látom megint sok embert meghívtál.
- Igen. Úgy jó egy buli.- kacsintott
- Te tudod.
- Ha nem bánod én most megyek. Kinéztem magamnak egy jó csajt. –vigyorgott  
- Gondoltam. Na menjél
- Köszii. Szia. –mondta és már el is ment

Mivel senkit se ismertem odamentem a bárpulthoz és öntöttem magamnak valami italt. Pár perc múlva odajött hozzám Gonzalo.

- Szia.Hát te egyedül? –kérdezte és leült mellém
- Igen,mivel senkit se ismerek. Cris meg valami csajjal van.
- Hol máshol lenne? -nevetett
- Igaz.
- Na és mit iszol? –kérdezte
- Nem tudom. Valami szénsavas üditőt..
- És mi lesz az alkohollal?
- Most nincs kedvem inni. –vontam vállat
- Értem.
- És te mért nem vagy csajokat felszedni?
- Az nem az én stílusom.
- Nekem ez új. - csodálkoztam
- Mindenki azt hiszi, hogy váltogatom a csajaimat, meg,hogy az egyéjszakás kalandokat    szeretem…pedig nem. Csak egy ideje nincs senki akit szerethetnék.
- Értem. Akkor bocsi.
- Semmi baj. Nem tudhattad.
- Mesélj már valamit magadról, nem tudok rólad semmit –mondta
- Mit meséljek? – néztem rá mosolyogva
- Nem tom. Bármit. Mondjuk hány éves vagy, a családodról,meg ilyeneket.
- Oké. Hát pár hónap múlva leszek 18.  Mint te is tudod focizok. Az anyám félig spanyol félig olasz, divattervező. Apa brazil, régen focizott és edzősködött de most visszavonult. Van 3 bátyám Diego,Rodrigó,és Pablo. Mindhárman fociznak. Röviden ennyi. Most te jössz mondtam
- Az én apám is focizott. Nekem is 3 tesóm van. Két bátyám, Nicolás és Federico, ők is fociznak. És egy öcsém Lautaro. Francia országban születtem de nem vagyok francia. Ennyi.
- Értem..
- Kíváncsi lennék a játékodra. Egyszer szívesen megnéznélek foci közben.  -nézett rám
- Akkor gyere majd el egy meccsemre.
- Oké,megbeszéltük
- Oké
- Na igyál valamit.
- Már iszom. -mosolyogtam
- Nem üdítőre gondoltam
- Mondtam már, hogy most nincs kedvem.
- De legyen. Naa az én kedvemért. – nézett rám boci szemekkel, amiknek nem tudtam ellenállni
- Jólvan. Akkor önts nekem valami piát - egyeztem bele
- Igenis hölgyem –mondta és már ment is tölteni az italt
- Tessék. –adta a kezembe mikor végzett
- Mit öntöttél bele? –kérdeztem gyanakodva
- Az maradjon az én titkom. - vigyorgott
- Rendben.. –mondtam és gyorsan lehúztam az italt
- Még egyet? –kérdezte mikor megittam
- Jöhet. –egyeztem bele

Jó pár pohárral ittam. Gonzalo természetesen nem ivott, mert mondta, hogy hazavisz.

- Na mehetünk? –kérdezte
- Aha.
- Segítsek? –kérdezte látva,hogy alig állok a lábamon
- Nem kell. Megy egyedül is. –mondtam, aztán el is estem
- Biztos vagy benne? –kérdezte nevetve, aztán átkarolta a derekam és kisegített a kocsijához.
- Na szállj be. Vagy segítsek?
- Nem kell, ez menni fog. –mondtam és beszálltam mellé
Az úton alig beszéltünk, végül megérkeztünk a lakásomhoz.
- Felsegítselek? –kérdezte mikor megpróbáltam kiszállni
- Ahha lécci. -kértem
- Hányadikon laksz? –kérdezte mikor bementünk a lépcsőházba
- A negyediken.
- Oké. –mondta és megnyomta a liften a négyes gombot.
- Na végre. –mondta mikor felértünk az emeletre
- Melyikben laksz? –kérdezte mikor kiszálltunk
-A 325.-ben. –válaszoltam és megpróbáltam előkeresni a kulcsot.

Mikor megtaláltam a kulcsot Gonzalo kivette a kezemből és kinyitotta az ajtót aztán be kísért a szobámba.

- Szerintem feküdj le, holnap szar lesz a reggeled.
- Ne hagy itt. –kértem, nem voltam valami józan..
- Majd holnap találkozunk. –mondta és segített levenni a magassarkúmat
- Te olyan kedves vagy velem Gonzalo.
- Ugyan, ezt bárki megtette volna
- Mondták már, hogy milyen szép a szemed? –kérdeztem a szemébe nézve
- Nem.  De látom, hogy nem vagy józan  –állapította meg
- Az lehet, de igazat beszélek. Nagyon szépek a szemeid. –mondtam és közel hajoltam hozzá.. aztán megcsókoltam. Nem ellenkezett, aztán mikor már kezdtem levenni az ingét leállt.

- Ezt nem lehet. Inkább feküdj le. –mondta és oda berakott az ágyba, betakart és elment

Mivel nem voltam valami józan nem foglalkoztam vele. Hamar el is aludtam…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése