2011. július 3., vasárnap

1. rész




A nevem Natalia Araújo Sanchez.Az apám Leonardo Araújo focista,és most az AC Milan edzője.Az anyám Alícia Sanchez, híres divattervező és modell.Félig olasz,spanyol és brazil származású vagyok. Kis korom óta focizok és elég jól játszok. Több női klub is megkeresett,de az a klub ahol játszom nem akart eladni,eddig. Pénz hiányában eladtak Spanyolországba, a Real Madrid női csapatához. Örültem neki,mert így találkozhattam 2 barátommal akikkel már régen nem találkoztam Ricardoval és Cristianoval….

-Apa nyugi,már nagylány vagyok. –mondtam apának miközben vártuk,hogy elinduljon a gépem
-Tudom kicsim,de én féltelek.Madrid nagy város és te még soha nem éltél egyedül. –mondta nekem aggódva
-Nem kell féltened. Különben is ott lesz Ricardo, Caroline és Cristiano is. Majd szólok nekik ha valami baj van oké?
-Rendben. De ígérd meg,hogy ha megérkezel azonnal felhívsz. És legalább mindennap,hogy tudjam mi van veled.
-Megígérem. Na örülsz?:D
-Igen. Anyáddal beszéltél? –kérdezte
-Igen. Ő is ugyanazt mondta mint te.
-Mert mindketten féltünk.
-Apa, pár hónap és 18 leszek. Tudok főzni,mosni és takarítani. Megleszek egyedül.-magyaráztam neki sokadszorra
-Igen de még soha se éltél egyedül. Mi lenne ha meggondolnád és maradnál velem Milanóban?
-Apa.Ezt már megbeszéltük. Különben is nem én akartam Madridba menni.
-Jól van. Szerintem menned kéne,nemsokára indul a gép.
-Igen. Hát akkor szia. –mondtam neki és megöleltem
-Vigyázz magadra kicsim. –mondta miközben átölelt
-Vigyázok. De te is vigyázz magadra. Szia. –köszöntem el tőle
-Szia kicsim.

Aztán felszálltam a repülőre és indultam Madridba. Már rég nem voltam Madridban,pedig kiskoromban minden nyáron jöttünk anyáékkal,mert anya itt született. Aztán a szüleim elváltak amikor 10 éves voltam. Én anyával laktam,de mivel neki a munkája miatt sokat kellett utaznia mindig máshol laktunk.1 évnél tovább sehol se laktunk,így nem voltak igazán barátaim. Anyának nem nagyon tetszett,hogy én focizok,ezért megpróbált ’lányosítani’ aminek nem örültem, de most már nem bánom. Végül is  elfogadta,hogy focizok,de annak örült,hogy lányos ruhákat hordok. Annak is örültem,hogy végre láthatom Ricardot,Carolinet és Cristianot. Cristianot kb. 5 éve ismerem,jó barátok vagyunk. Ricardot még akkor ismertem meg amikor az AC Milan-nál játszott,nagyon jóba lettem vele,és a feleségével Carolin-el is. Nem szóltam nekik,hogy megyek. Arra gondoltam,hogy legyen meglepetés. A repülőn zenét hallgattam és elaludtam miközben mentünk Madrid felé…

2 megjegyzés:

  1. Szia! Szerintem elég ígéretesen kezdődik.Az alap sztori szerintem nagyon jó és kíváncsi vagyok h majd mit hozol ki belőle. várom a folytatást.
    Smiley

    VálaszTörlés
  2. Szia Sorstars :)
    Nagyon orulok hogy megis folytatod a sztorit ! :)

    VálaszTörlés